|
NAZIV STORITVE |
Uporabniki z vzdrževalno pogodbo (cena s popustom) |
Uporabniki brez vzdrž. pogodbe* |
|
Pot do pridobitelja licence za razdalje do 20 km |
30,00 € / h |
42,86 € / h |
|
Kilometrina za razdalje nad 20 km |
0,43 € / km |
0,43 € / km |
|
Čas na poti za razdalje nad 20 km |
30,00 € / h |
42,86 € / h |
|
Standardna dela* |
71,00 € / h |
Prva ura pomoči: 200 € / h, |
|
Zahtevna dela** |
91,00 € / h |
Prva ura pomoči: 200 € / h, |
|
Storitev podpore*** |
71,00 € / h |
101,43 € / h |
|
Dodatne plačljive storitve podpore**** |
121,00 € / h |
/ |
|
Pomoč pri pripravi obračuna plač |
196,00 € / h |
/ |
|
Vzpostavitev ePoštarja |
71,00 € |
/ |
|
Stanje pripravljenosti |
35,00 € / h |
/ |
|
Pošiljanje računa po pošti |
4,00 € |
4 € |
|
Priprava dokumentacije po zahtevah pridobitelja licence |
150,00 € / h |
/ |
Cene
Vse navedene cene so v EUR (€) in so brez DDV.
Cene na ponudbi lahko odstopajo od objavljenih cen na ceniku.
Za storitve, opravljene med delovnikom po 16. uri ali ob dela prostih dneh (sobote, nedelje, prazniki), se obračunajo 50 % višje cene od zgoraj navedenih.
Za nujna dela, ki zahtevajo takojšno prerazporeditev zaposlenih pri dajalcu licence (začetek del izven načrtovanega dela zaposlenega), se obračuna urna postavka, za 50 % višja od zgoraj navedene cene. Storitve se izvedejo le, če ima dajalec licence proste kapacitete in možnosti za izvedbo. To velja za dela, ki kot nujna niso del pogodbe o uporabi programske opreme.
Stanje pripravljenosti je plačljiva storitev, ki jo nudimo le pridobitelju licence, ki ima sklenjeno pogodbo. Med pripravljenostjo dajalec licence zagotavlja razpoložljivost svetovalca pridobitelju licence znotraj časa, ki ga ta definira. Stanje pripravljenosti je plačljivo vnaprej. Koriščena pomoč svetovalca se zaračuna glede na dejansko porabljen čas opravljene storitve, skladno z objavljenim cenikom in klavzulami tega cenika. Stanje pripravljenosti ne krije stroška opravljene storitve svetovalca.
Stanje pripravljenosti mora pridobitelj licence naročiti vsaj 5 delovnih dni vnaprej, pri tem pa navesti želeni dan in ure (od – do), ko želi, da mu je svetovalec na razpolago.
Odpoved pripravljenosti mora pridobitelj licence sporočiti vsaj 3 delovne dni vnaprej, v nasprotnem primeru dajalec licence ni dolžan povrniti že plačanega zneska za storitev pripravljenosti.
Obračunski interval
Najmanjša obračunska postavka za storitve je 1 ura.
Izjema:
- Storitev podpore - najmanjša obračunska postavka (prvi obračunski interval) 0,5 ure, vsaka nadaljnja pa 15 minut.
- Dodatne plačljive storitve podpore - najmanjša obračunska postavka 0,5 ure.
Specifikacija del
*Standardna dela vključujejo:
- uvajanje v delo s programsko opremo,
- tehnično pomoč in prvo namestitev programske opreme,
- nastavitve programske opreme,
- oblikovanje dokumentov in poročil v sklopu implementacije,
- prepis podatkov iz drugih programov.
**Zahtevna dela vključujejo:
- analizo stanja in svetovanje,
- projektiranje, programiranje in dela na podatkovni bazi,
- izdelavo kompleksnih namenskih poročil,
- vodenje in koordinacije projektov.
***Storitev podpore je telefonska ali spletna pomoč pridobitelju licence v dogovorjenem obsegu, namenjena pomoči pri delu s programsko opremo (reševanje zahtevka preko Portala za uporabnike) in se obračuna, ko je pogodbeno dogovorjeni obseg brezplačne pomoči presežen, brez predhodnega potrjevanja plačljivosti zahtevka.
****Dodatne storitve podpore in dodatne storitve tehnične podpore vključujejo storitve, ki niso zajete v vzdrževalno pogodbo ali pogodbe o uporabi programske opreme. Gre za storitve oziroma opravila, ki jih lahko stranka opravi sama – bodisi na podlagi pisnih ali telefonskih usmeritev bodisi zaradi znanja, pridobljenega med implementacijo programske opreme. V primeru, da te storitve opravi Seyfor, so le-te vedno plačljive in se samodejno obračunajo glede na definirane pogoje iz cenika. Seznam teh storitev je opredeljen spodaj, do njih pa so upravičene le stranke s sklenjeno pogodbo. Vzdrževanje ne pokriva dodatnih storitev podpore.
Cenik je v veljavi od 1. 1. 2024 dalje.